Witam Was w kolejnej lekcji.

Jak tam samogłoski? Utrwalone? Jeśli tak – czas przejść zatem do kolejnej lekcji – wyrazów globalnych. Jeśli nie – ściągajcie kolejne lekcje, ale nie pokazujcie ich dzieciom, dopóki nie wyćwiczycie samogłosek.

Ale do rzeczy 🙂

Metoda symultaniczno – sekwencyjna polega m.in. na tym, że część wyrazów czytana jest globalnie, czyli całościowo. Wybrałam dla Was kilkanaście słów (czasowników i rzeczowników), które dość często występują w języku dziecka. Słowa w czasie lekcji – oczywiście – będą pojawiać się pojedynczo – każdego dnia jedno 🙂

Zaczynamy 🙂 Rysunki, oczywiście, maluje Kasia Warpas.

Co robi Edzia? 🙂

ucze-czytania_0601

Instrukcja:

  • Powiedz: Zobacz, to Edzia. Edzia SIEDZI.
  • Zapytaj: Co robi Edzia?

Łatwe, prawda? Więcej ćwiczeń mam dla Was w pliku PDF, który jutro stąd zniknie 😉

Lekcja w ramach akcji:

coffee-can-improve-energy-levels-and-make-you-smarter

Komentarz

  1. Dziecię dorwało segregator z wydrukowanymi dotychczasowymi lekcjami, siedzi na dywanie, samo przerabia lekcję po lekcji i samo wszystko czyta, łącznie z opisami „To jest Edek” itd. Jak skonczy, to zaczyna od nowa 🙂

  2. Misiak dzisiaj przed przedszkolem w placz, bo ona chce zobaczyc niespodzianke na komputerze. Chce zobaczyc dziewczynke, ktora skacze i krzyczy iiiiiiiiiiiii 😀 Musialam jej na szybko pokazac siedzaca Edzie przed wyjsciem. Nawet samogloskowe kocham czytac przeczytala. Cud nad Wisla haha. Wydrukowalam dzisiejsza lekcje to bedziemy sadzac samogloski.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress