Witam Was w kolejnej lekcji.

Jak tam samogłoski? Utrwalone? Jeśli tak – czas przejść zatem do kolejnej lekcji – wyrazów globalnych. Jeśli nie – ściągajcie kolejne lekcje, ale nie pokazujcie ich dzieciom, dopóki nie wyćwiczycie samogłosek.

Ale do rzeczy 🙂

Metoda symultaniczno – sekwencyjna polega m.in. na tym, że część wyrazów czytana jest globalnie, czyli całościowo. Wybrałam dla Was kilkanaście słów (czasowników i rzeczowników), które dość często występują w języku dziecka. Słowa w czasie lekcji – oczywiście – będą pojawiać się pojedynczo – każdego dnia jedno 🙂

Zaczynamy 🙂 Rysunki, oczywiście, maluje Kasia Warpas.

Co robi Edzia? 🙂

ucze-czytania_0601

Instrukcja:

  • Powiedz: Zobacz, to Edzia. Edzia SIEDZI.
  • Zapytaj: Co robi Edzia?

Łatwe, prawda? Więcej ćwiczeń mam dla Was w pliku PDF, który jutro stąd zniknie 😉

Lekcja w ramach akcji:

coffee-can-improve-energy-levels-and-make-you-smarter

Komentarz

  1. Dziecię dorwało segregator z wydrukowanymi dotychczasowymi lekcjami, siedzi na dywanie, samo przerabia lekcję po lekcji i samo wszystko czyta, łącznie z opisami „To jest Edek” itd. Jak skonczy, to zaczyna od nowa 🙂

  2. Misiak dzisiaj przed przedszkolem w placz, bo ona chce zobaczyc niespodzianke na komputerze. Chce zobaczyc dziewczynke, ktora skacze i krzyczy iiiiiiiiiiiii 😀 Musialam jej na szybko pokazac siedzaca Edzie przed wyjsciem. Nawet samogloskowe kocham czytac przeczytala. Cud nad Wisla haha. Wydrukowalam dzisiejsza lekcje to bedziemy sadzac samogloski.

Pozostaw odpowiedź GosiaM Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress