Hello 🙂

Przychodzę do Was z ostatnim rzeczownikiem globalnym (i za dużo się youtuba wczoraj naogladałam :P). Pamiętajcie, że najważniejsza jest systematyczność u regularna powtórka – dlatego koniecznie powtórzcie z dziećmi wszystkie lekcje jeszcze raz.

A tymczasem: KOT. Rysowała Kasia Warpas oczywiście 🙂

ucze-czytania_14

Instrukcja jak zawsze:

  • Pokaż dziecku obrazek kota. Powiedz: KOT
  • Wytnij postać kota.
  • Pokaż planszę i powiedz: KOT
  • Dopasujcie wspólnie planszę do obrazka z postacią kota. Potem dopasujcie pozostałe napisy do obrazków (z poprzednich lekcji).

Dodatkowe ćwiczenia znajdują się w pliku PDF tutaj 🙂

A lekcja w ramach akcji:

coffee-can-improve-energy-levels-and-make-you-smarter

Komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress