Następna część kursu przed Wami 🙂

Ilustrację narysowała Kasia Warpas. Wygląda ona tak 🙂

ucze-czytania_0301

Jaki z niej wniosek? Ano taki, że musicie cofnąć się do U, bo tam potwór straszył. 🙂

Zresztą instrukcja:

  • Przypomnij dziecku wszystkie pozostałe obrazki i podpisy samogłosek – zacznij od A, potem i, ostatnia U.
  • Powiedz: Popatrz! Edzia boi się potwora! Edzia płacze E (wskaż palcem samogłoskę na ilustracji)
  • Zapytaj: Jak płacze Edzia?
  • Powiedz: Zobacz, to E.

Łatwe, prawda? 🙂

Ale, ale.. standardowo – lekcja z większą ilością ćwiczeń jest dla Was w pliku pdf – dostępnym przez 24 godziny TUTAJ. Zapraszam 🙂

A lekcja w ramach akcji 🙂

coffee-can-improve-energy-levels-and-make-you-smarter

Komentarze

  1. pomysl super, rysunki naprawdę piękne!!
    Nie jestem specjalistą, ale w pomocach z którymi dotychczas sie zetknęłam, nawet tych rysunkowych – usta były wyraźnie ułożone jak przy wypowiadaniu danej samogłoski. Muszę przyznać, ze moj młodszy syn, w przeciwieństwie do starszego „ściąga” z układu ust;)
    Puszczam oko do przezdolnej graficzki, moze uwzględni nasze potrzeby. Pozdrawiam obie Panie, jesteście wielkie!

  2. Miśka aż się skręcała z radości na każdą stronę „niespodzianki”. Zdążyłyśmy na dzisiejszy plik z E i w mig przypomniała sobie samogłoski. Czy mogę mówić słowo „samogłoski” zamiast literki? Widzę, że ciągle mówiłam literka A, literka E. Jak Miśka pokazuje mi jakieś literki to zwykle zakrywam jej , żeby tylko jedna sylaba została i mówię, że to na przykład Mi, czasem mówiłam, że to sylaba Mi. Czy lepiej wcale nie używać tych tytułów i mówić A lub Mi tak jak kot i drzewo?

      1. Będę mówić jak kot i drzewo w takim razie. Przeczytała wczoraj ciąg samogłosek! To się nam jeszcze nigdy wcześniej nie zdarzyło 😀 Brawo prezentacje! Już nie możemy się doczekać kolejnej niespodzianki 🙂

Pozostaw odpowiedź Ewelina Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress