Witam Was w kolejnej lekcji.
Jak tam samogłoski? Utrwalone? Jeśli tak – czas przejść zatem do kolejnej lekcji – wyrazów globalnych. Jeśli nie – ściągajcie kolejne lekcje, ale nie pokazujcie ich dzieciom, dopóki nie wyćwiczycie samogłosek.
Ale do rzeczy 🙂
Metoda symultaniczno – sekwencyjna polega m.in. na tym, że część wyrazów czytana jest globalnie, czyli całościowo. Wybrałam dla Was kilkanaście słów (czasowników i rzeczowników), które dość często występują w języku dziecka. Słowa w czasie lekcji – oczywiście – będą pojawiać się pojedynczo – każdego dnia jedno 🙂
Zaczynamy 🙂 Rysunki, oczywiście, maluje Kasia Warpas.
Co robi Edzia? 🙂
Instrukcja:
- Powiedz: Zobacz, to Edzia. Edzia SIEDZI.
- Zapytaj: Co robi Edzia?
Łatwe, prawda? Więcej ćwiczeń mam dla Was w pliku PDF, który jutro stąd zniknie 😉
Lekcja w ramach akcji:
Dziecię dorwało segregator z wydrukowanymi dotychczasowymi lekcjami, siedzi na dywanie, samo przerabia lekcję po lekcji i samo wszystko czyta, łącznie z opisami „To jest Edek” itd. Jak skonczy, to zaczyna od nowa 🙂
Misiak dzisiaj przed przedszkolem w placz, bo ona chce zobaczyc niespodzianke na komputerze. Chce zobaczyc dziewczynke, ktora skacze i krzyczy iiiiiiiiiiiii 😀 Musialam jej na szybko pokazac siedzaca Edzie przed wyjsciem. Nawet samogloskowe kocham czytac przeczytala. Cud nad Wisla haha. Wydrukowalam dzisiejsza lekcje to bedziemy sadzac samogloski.