Hello 🙂
Przychodzę do Was z ostatnim rzeczownikiem globalnym (i za dużo się youtuba wczoraj naogladałam :P). Pamiętajcie, że najważniejsza jest systematyczność u regularna powtórka – dlatego koniecznie powtórzcie z dziećmi wszystkie lekcje jeszcze raz.
A tymczasem: KOT. Rysowała Kasia Warpas oczywiście 🙂
Instrukcja jak zawsze:
- Pokaż dziecku obrazek kota. Powiedz: KOT
- Wytnij postać kota.
- Pokaż planszę i powiedz: KOT
- Dopasujcie wspólnie planszę do obrazka z postacią kota. Potem dopasujcie pozostałe napisy do obrazków (z poprzednich lekcji).
Dodatkowe ćwiczenia znajdują się w pliku PDF tutaj 🙂
A lekcja w ramach akcji:
Auto JEDZIE… „Jedzie” nie bylo wprowadzone. Czy to zamierzony efekt?
Zmęczenie materiału 🙁
Nie, nie było wprowadzone, mój błąd, przepraszam.