O strategiach postępowania z wielojęzycznym dzieckiem, naturalnych fazach rozwoju mowy, faktach i mitach dotyczących dwujęzyczności, o konsekwencji i skutkach jej braku w wychowywaniu dzieci dwujęzycznych oraz o tym na co wielojęzyczność może mieć wpływ a na co na pewno nie -opowiadała w Szkole Polskiej w Rzymie Katarzyna Czyżycka. Zainteresowanych, którzy nie uzyskali jeszcze odpowiedzi na wszystkie pytania zachęcamy do odwiedzenia bloga Pani Kasi https://blog.centrumgloska.pl/
Dziękujemy Radom Rodziców SPK w Rzymie i Ostii oraz Stowarzyszeniu Nauczycieli Języka i Kultury Polskiej w Rzymie za wsparcie finansowe projektu.

(Ze strony Szkoły Polskiej w Rzymie – http://www.rzym.orpeg.pl/)

10959122_786175954803617_6640220188008664625_n 10409431_786175621470317_2411077086479789294_n 560243_786175544803658_2073322523079820072_n rzym1 rzym2 rzym5 rzym6 rzym7 rzym8 rzym9 rzym10

Witam Kasie GłOSKĘ,
po pierwsze dziękuję za warsztaty.
Utrwalilismy sie w przekonaniu,ze warto mowic do dziecka po polsku i miec odwage zauwazyc jego problemy.
Dziękuję,ze rodzice kilka razy usłyszeli,ze placówki przedszkolne i szkolne maja taka dużą wagę w nauce języka polskiego jako drugiego. Potwierdzam fakt,ze z młodymi młodzi musza rozmawiać,bo to inny język.
Po drugie mam nadzieje,ze nogi trochę mniej bolą a głowa przyłożona do poduszki odpoczęła?
Dobrze,ze JESTEŚCIE!
takie zaangażowane,mądre,profesjonalne i uśmiechnięte młode POLKI,które pomagają innym w ich problemach. Napisałam w liczbie mnogiej,bo jest Was trochę i DZIĘKI WAM za to.
a GŁOSCE najbardziej,
G.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress